✅ Johan Cruijff Mijn verhaal - Johan Cruijff (maart 2018) - Boek Downloaden op e-reader

Johan Cruijff  Mijn verhaal
Boektitel : Johan Cruijff Mijn verhaal
ISBN: 9789046823842
Totaal Pagina's : 288 pagina's
Jaar : maart 2018
Categorie : Voetbal, Sportbiografien, Voetbal
Uitgever : Uitgeverij Nieuw Amsterdam
Taal: Nederlands

Geschreven bij Johan Cruijff Mijn verhaal

Geschreven bij Johan Cruijff Mijn verhaal

Geschreven bij Johan Cruijff Mijn verhaal

Voetbalkunstenaar Johan Cruijff is een icoon. Hij was misschien wel de beste speler aller tijden. De invloed van zijn speelstijl en voetbalfilosofie was en is groot. Hij is een held een voorbeeld een leermeester. Zowel voor- als tegenstanders luisterden geboeid als hij het woord nam op zijn onnavolgbare wijze. Johan Cruijff is van ons allemaal en daardoor heeft iedereen zijn "eigen' Johan: een mengeling van feit en fictie. Nu is dan het woord aan hemzelf in deze meeslepende autobiografie. Hierin geeft hij zjn visie op alles wat hem bezighield op het voetbal en op het leven.

Best Seller: