✅ Het bitterzoete paradijs - Iris Hannema (mei 2018) - Boek Downloaden

Het bitterzoete paradijs
Boektitel : Het bitterzoete paradijs
ISBN: Nee
Totaal Pagina's : 269 pagina's
Jaar : mei 2018
Categorie : Reisverhalen, ,
Uitgever : Singel Uitgeverijen
Taal: Nederlands

Geschreven bij Het bitterzoete paradijs

Ik snap wel waarom sommige het boek of haar te negatief zeikerig of arrogant vinden. Zo kan het boek namelijk echt wel overkomen. Maar voor mij is het gewoon een ontzettend eerlijk verhaal over de mindere mooie kanten van het reizen en sommige bestemmingen. Voor mij was het dus geen probleem. Waar ik wel een beetje moeite mee had was de soms te diepgaande filosofische stukken over het leven. Dat had van mij niet gehoeven. Iris Hannema kan ontzettend leuk schrijven en maakt leuke en bijzonder dingen mee op reis en dat vind ik het leukst om te lezen en gelukkig staan er genoeg van die verhalen in dit boek.

Geschreven bij Het bitterzoete paradijs

De Nederlandse Eten bidden en beminnen.' de Volkskrant Na een lange reis door Oost-Afrika besluit Iris Hannema op zoek te gaan naar het aardse paradijs. Zou het bestaan en waar? Ze doorkruist het blauw van de wereldkaart en bezoekt de eilanden in de Stille Oceaan van de Salomonseilanden tot Hawa. Op Vanuatu overleeft ze de cycloon Pam in Nieuw- Caledoni dreigt een rassenoorlog in Fiji wordt ze beroofd en op een van de minuscule atollen van Tahiti vindt ze onderwaterliefde. Ze beschrijft wat ze er allemaal tegenkomt en dat is niet in de laatste plaats: zichzelf. En het paradijs?

Best Seller: