✅ Neerslag van een huwelijk - Mensje van Keulen (februari 2018) - Boek Downloaden op e-reader

Neerslag van een huwelijk
Boektitel : Neerslag van een huwelijk
ISBN: Nee
Totaal Pagina's : 240 pagina's
Jaar : februari 2018
Categorie : Literatuur & Romans, Literaire romans, Schrijvers & Uitgevers
Uitgever : Atlas Contact
Taal: Nederlands

Geschreven bij Neerslag van een huwelijk

Waarom zou je dit nog een keer opschrijven en uitgeven? Het leken voor de buitenkant fijne jaren voor bijna iedereen maar schijn bedriegt: innerlijk en binnenshuis vaak ellendig. Er nog een boek over lezen nou nee. Mijn eigen boek is heftig genoeg dat is ruim voldoende. De meerwaarde van dit boek ontgaat me dan ook volledig als die er al is. De beschrijving vind ik al meer dan genoeg negatief destructief. Voor een gezellig tijdsbeeld heb ik mijn eigen herinneringen die waren er ook en internet.

Lezenswaardig maar niet een boek dat je bij blijft heb het al weer doorverkocht..

"Neerslag van een huwelijk' is Mensje van Keulens dagboek over de periode 1977-1979 de jaren waarin haar huwelijk onder druk staat en ten slotte op de klippen loopt iets wat samenvalt met haar zwangerschap en de geboorte van haar zoon. Op bijna schokkend openhartige wijze geeft Van Keulen inzicht in hoe man en vrouw elkaar dwars kunnen zitten zonder dat ze dat zelf in de gaten lijken te hebben. De vrije huwelijksmoraal van eind jaren zestig blijkt zijn keerzijde te hebben begeerte en jaloezie list en bedrog ze zijn van alle tijden. "De diamantbewerker van de Nederlandse taal.' Maarten 't Hart in zijn lofrede n.a.v. de Constantijn Huygensprijs

Best Book: